niedziela, 19 lipca 2020

Weekend pod namiotem

Miniony weekend spędziliśmy z przyjaciółmi - pod namiotem. Nigdy wcześniej z takiej formy noclegu nie korzystaliśmy, zarówno tutaj jak i w Polsce, więc można powiedzieć że był to nasz pierwszy raz. Jak było? Świetnie :-)

Udaliśmy się do znajdującego się na Ring of Beara kempingu, Creveen Lodge Caravan and Camping Park. Spędziliśmy tam 3 dni i 2 noce. Pierwszej nocy bez przerwy padał dość intensywny deszcz. Pożyczony od kolegi namiot /sami dopiero rozważamy ewentualny zakup/ okazał się jednak naprawdę przystosowany do irlandzkiej pogody. Później, do końca naszego pobytu, było już wyjątkowo słonecznie. Kolacje i śniadania oczywiście pod chmurką, głównie rzeczy z grilla. Na miejscu tuż przy namiocie mieliśmy dostęp do bieżącej wody i prądu, ten ostatni dodatkowo płatny. Nieopodal znajduje się budynek gdzie można było skorzystać z kuchni oraz toalety i prysznica. Sporo ludzi, byli też nasi Rodacy, ale nam trafiła się ustronna polanka na której byliśmy sami, dopiero drugiego dnia po południu dołączyła jeszcze rodzina Słowaków. Dobra alternatywa dla osób chcących odpocząć na łonie natury czy wyjechać ze swoim czworonożnym pupilem /w większości b&b i hoteli zwierzęta nie są akceptowane/. Koszt pobytu: 18 euro za noc, czyli 36 euro za weekend.

Poniżej - kilka zdjęć z kempingu, filmik z naszego wyjazdu można zobaczyć tutaj: LINK.

/Powyżej: nasz namiot, tuż po rozbiciu/